15 minute de antrenament total

15 minute de antrenament total
Incercati acest antrenament rapid de 15 minute pentru tot corpul la care adaugati (inainte sau dupa) o alergare de 4km.

4 runde: 30 de secunde din fiecare exercitiu cu pauza de 1 minut

Lunges
Lunges
Fandati cu fiecare picior in parte pastrand un unghi de 90 de grad. Asigurati-va ca partea superioara a corpului este dreapta.

Kettlebell Swings
Kettlebell Swings
Tineti greutatea cu ambele maini si picioarele departate cat latimea dintre umeri. Indoiti genunchii usor, impingeti soldurile in spate, tineti spatele drept. Impingeti exploziv greutatea inainte pana ce bratele sunt paralele cu podeaua.

V-Ups
V-Ups
Aseaza-te pe podea cu bratele si picioarele intinse. Printr-o miscare rapida aduceti bratele si picioarele in sus atingandu-le unul de altul.

Goblet Squats
Goblet Squats
Stati fata in fata cu partenerul cu picioarele departate cat latimea soldurilor. Pastrati spatele drept si coborati pana ce genunchii ajung la 90 de grade. Dati greutatea partenerului. Repetati.

Tricep Push Ups
Tricep Push Ups
Pastrati spatele drept in timpul exercitiului.

       

Leave A Comment

Recent Posts

 
Supravietuirea in teren muntos
Supravietuirea in munti presupune tehnici si proceduri caracteristice. Muntele, asa cum stim si din popor, are legile sale nescrise, pe care daca nu le respecti, platesti, iar pretul într-o astfel de situatie poate fi chiar viata. Pregatirea  pentru a supravietui în munti trebuie sa se axeze pe faptul ca mediul montan este unul extrem de
Tehnici de supravietuire iarna
De la adăpostul corporatisto-boem al existenţei noastre desfăşurată timp de 90% din durata unui an în mediu citadin, uităm prea des de capriciile sorţii şi ale hazardului. Iarna este fără nicio îndoială anotimpul cel mai periculos pentru omul pierdut, rătăcit sau ajuns accidental în mijlocul naturii, departe orice locuinţă, sursă de căldură sau hrană. Un
Yoga Festival revine in anul 2017 in weekendul 2-3 decembrie
Inca de la primele inscriptii de pe frunzele fragile de palmier si pana in zilele noastre, Yoga a cunoscut patru perioade principale de inovare, dezvoltare si practica: Yoga Pre-clasica, prima etapa, care a fost dezvoltata de civilizatia Indus-Sarasvati din nordul Indiei acum mai bine de 5.000 de ani, Yoga Clasica – definita de Pantajali, considerat
Tipuri de antrenament in functie de alimentatie
Alege ce iti place sa mananci pentru a descoperi ce tip de antrenament este cel mai bun pentru tine.
15 minute de antrenament total
Incercati acest antrenament rapid de 15 minute pentru tot corpul la care adaugati (inainte sau dupa) o alergare de 4km. 4 runde: 30 de secunde din fiecare exercitiu cu pauza de 1 minut Lunges Fandati cu fiecare picior in parte pastrand un unghi de 90 de grad. Asigurati-va ca partea superioara a corpului este dreapta.
The Ultimate Bodyweight Circuit
Este momentul sa va maximizati timpul petrecut in sala de sport. Probabil ca multi deja aveti propriul circuit, insa ati incercat sa adaugati in fiecare zi inca 30 de secunde suplimentare? “The Ultimate Bodyweight Circuit” este un circuit de sub 15 minute care cu siguranta va va provoca. Incercati cate 3 runde din fiecare exercitiu,

Aboneaza-te la newsletter

Shop

 
Magazin Online cu produse originale Asaltul Lupilor.

Date de contact

 

Ne puteti contacta la:

Phone:    040 720.590.422
Mail: contact@AsaltulLupilor.ro
Address: Bucuresti, Romania

Termeni si conditii

 

Prin continuarea navigarii pe acest site declar ca sunt de acord cu termenii si conditiile

Citeste mai departe>