The Ultimate Bodyweight Circuit

The Ultimate Bodyweight Circuit

Este momentul sa va maximizati timpul petrecut in sala de sport. Probabil ca multi deja aveti propriul circuit, insa ati incercat sa adaugati in fiecare zi inca 30 de secunde suplimentare?
“The Ultimate Bodyweight Circuit” este un circuit de sub 15 minute care cu siguranta va va provoca.
Incercati cate 3 runde din fiecare exercitiu, cate 30 de secunde, cu repaus de 1 minut intre runde, cu un timp total de antrenament de aproximativ 12 minute.
Va garantam ca dupa cel mult o luna de antrenament veti observa singuri rezultatele.

Mountain Climbers
Mountain Climbers
Incercati sa pastrati spatele drept in timp ce aduceti genunchii la piept.

Plyometric Ski Jumps
Plyometric Ski Jumps
Pentru acest exercitiu aveti nevoie de concentrare si coordonare, insa merita efortul. Incepeti lent si mariti ritmul treptat.

Beginner Handstand Push-Ups
Beginner Handstand Push-Ups
Pastrati coloana vertebrala dreapta si capul intre umeri in timpul exercitiului.

Lunges
Lunges
Va amintiti ca faceati fandari si la scoala?

Inchworm to Push-Up
Inchworm to Push-Up
Puneti palmele pe podea pastrand in acelasi timp spatele cat mai drept posibil.

Plyometric Squat Jumps
Plyometric Squat Jumps
Incepeti din pozitia ghemuit mentinand spatele drept si picioarele la un unghi de 90 de grade. Sariti cu putere de la sol si aterizati in pozitia ghemuit. Repetati timp de 30 de secunde.

Shoulder Tap Planks
Shoulder Tap Planks
Incercati sa aveti intregul corpul drept ca o “scandura”.

       

Leave A Comment

Recent Posts

 
Tipuri de antrenament in functie de alimentatie
Alege ce iti place sa mananci pentru a descoperi ce tip de antrenament este cel mai bun pentru tine.
15 minute de antrenament total
Incercati acest antrenament rapid de 15 minute pentru tot corpul la care adaugati (inainte sau dupa) o alergare de 4km. 4 runde: 30 de secunde din fiecare exercitiu cu pauza de 1 minut Lunges Fandati cu fiecare picior in parte pastrand un unghi de 90 de grad. Asigurati-va ca partea superioara a corpului este dreapta.
The Ultimate Bodyweight Circuit
Este momentul sa va maximizati timpul petrecut in sala de sport. Probabil ca multi deja aveti propriul circuit, insa ati incercat sa adaugati in fiecare zi inca 30 de secunde suplimentare? “The Ultimate Bodyweight Circuit” este un circuit de sub 15 minute care cu siguranta va va provoca. Incercati cate 3 runde din fiecare exercitiu,
Antrenati-va inteligent: Includeti exercitiile cardio in planul de activitate fizica regulata
Cardio este prescurtarea de la cardiovascular, termen care se refera la inima. Exercitiile cardiovasculare sunt exercitiile care stimuleaza frecventa batailor inimii si o mentin ridicata pentru o perioada de timp. Aceste exercitii se mai numesc si exercitii aerobice. Tipurile de exercitii fizice asociate cu antrenamentele cardiovasculare sunt: joggingul, mersul rapid pe jos, inotul fara pauze,
6 miscari de yoga pe care fiecare atlet ar trebui sa le faca
Miscarile de YOGA reprezinta atat o provocare mentala cat si fizica pentru sportivi, acesta este si motivul pentru care miscarile de YOGA au devenit din ce in ce mai folosite in antrenamentul atletilor. Yoga este o practica a mintii si a trupului, care imbina exercitii de intindere cu respiratia controlata si relaxarea. Cele mai multe
Cauza asociata  INVICTUS Romania
INVICTUS Romania este o cauza asociata evenimentului nostru. INVICTUS este în primul rând un proiect de educație, o luptă împotriva ignoranței și o punte intre militari și civili ca oameni. INVICTUS este un ideal prin care sufletul curat este pus în slujba voluntariatului și a camarazilor. Asociaţia Voluntarilor Invictus din România, îi sprijină pe veteranii

Aboneaza-te la newsletter

Shop

 
Magazin Online cu produse originale Asaltul Lupilor.

Date de contact

 

Ne puteti contacta la:

Phone:    040 720.590.422
Mail: contact@AsaltulLupilor.ro
Address: Bucuresti, Romania

Termeni si conditii

 

Prin continuarea navigarii pe acest site declar ca sunt de acord cu termenii si conditiile

Citeste mai departe>