6 miscari de yoga pe care fiecare atlet ar trebui sa le faca

yoga
Miscarile de YOGA reprezinta atat o provocare mentala cat si fizica pentru sportivi, acesta este si motivul pentru care miscarile de YOGA au devenit din ce in ce mai folosite in antrenamentul atletilor.

Yoga este o practica a mintii si a trupului, care imbina exercitii de intindere cu respiratia controlata si relaxarea. Cele mai multe beneficii aduse de yoga sanatatii se refera la diminuarea considerabila a efectelor stresului, reducerea tensiunii arteriale si imbunatatirea functionarii inimii.

Studiorile de YOGA sunt din ce in ce mai populare si in orasele din Romania, iar marile cluburi de fitness au introdus cursurile de YOGA in abonamentele lor.

Indiferent daca este ziua de pauza de la antrenament a saptamanii, practicarea catorva miscari de YOGA sunt binevenite. Tot ceea ce ai nevoie este un spatiu liber si o saltea, fie ca esti in camera de zi, in sala de gimnastica sau pur si simplu in parc.

Pozitia copacului

pozitia-copacului
Aceasta pozitie nu este utila doar pentru abdomen, ci pentru intreg corpul tau. Coloana va sta in pozitie corecta, umerii vor fi drepti, iar tu vei dobandi energie si o stare de bine.
Stai in picioare, flexeaza bratele si adu-ti palmele in fata pieptului. Lipeste-le si impinge-le una contra celeilalte.
Acum flexeaza un picior si lipeste talpa deasupra genunciului opus.

Pozitia cainelui

pozitia-cainelui
Postura in cauza este excelenta pentru tractiunea spatelui si sanatatea coloanei vertebrale.
Din picioare, apleaca-te in fata cu soldurile departe, aliniate cu umerii si genunchii intinsi, pana in punctul in care te poti sprijini cu palmele de sol.
Incearca sa iti intinzi membrele inferioare cat mai mult, lasandu-ti toata greutatea in brate.

Pozitia barcii

pozitia-barcii
Pentru a avea un abdomen plat, trebuie sa iti pui la treaba toti muschii. Inspira-te din yoga si incearca pozitia barcii. Intinde-te pe spate, apoi intinde bratele pana ajung sa fie paralele cu solul.

Flotarile verticale

flotarile-verticale
Stai in fata unui perete la o distanta care sa iti permita sa ajungi cu mainile la el, aplecat la 90 de grade. Pune-ti palmele pe suprafata peretelui, cu degetele orientate spre tavan.
Impinge-te in perete cu toata greutatea, tragandu-ti capul inapoi pentru o intindere perfecta a coloanei vertebrale. Gradual, vei crea cu peretele o forma perfecta de „L”.
Ridica spatele de la sol concomitent cu picioarele si ramai in aceasta pozitie pret de 10 respiratii.
Chiar daca nu iti iese din prima incercare, persevereaza si repeta exercitiul de cateva ori.

Pozitia lotus rock`n`roll

pozitia-lotus-rock'n-roll
Aceasta miscare de yoga este ceva mai simpla, dar foarte benefica pentru abdomen. Asaza-te in sezut, indoaie genunchii si incruciseaza gleznele. Acum incruciseaza bratele si prinde talpile cu palmele. Din pozitia in care esti, rostogoleste-te pe spate pana ce ajungi sa tii pe sol doar umerii.
Mentine in aceasta pozitie cateva secunde bune, pana ce incepi sa simti ca muschii abdomenului sunt intariti. Fara sa dai drumul talpilor, revino in sezut si mentine alte cateva secunde.

Porumbelul

porumbelul
Pentru a te aseza corect in pozitia yoga „Porumbelul”, trebuie sa stai in sezut, cu genunchiul drept indoit si piciorul tinut cat mai departe de sold.
Intinde piciorul stang cat de mult poti, apoi impinge-te in palme pentru a elibera tensiunea suplimentara a spatelui catre membrele inferioare.

YOGA & Postural Studio – DEDICATE

       

Leave A Comment

Recent Posts

 
Kettlebell – o nouă metodă de a face sport
Kettlebell este o metodă nouă şi diferită de a face sport. Această tehnică a apărut mai întâi în Rusia, in jurul anilor 1800 unde comerciantii in piete foloseau o greutate cu maner pentru a cantari marfa in balanta si care au inceput sa utilizeze aceste greutati si pentru a se intrece intre ei, ulterior a
La Asaltul Lupilor, descoperi razboinicul din tine
Descopera razboinicul ce zace mocnind inauntrul tau! Ocazia este aproape si se numeste Asaltul Lupilor! Cui nu i-ar placea sa aiba ocazia sa participe la un eveniment unde distractia si testarea capacitatilor fizice sa se armonizeze perfect cu oportunitatile de socializare si de petrecere a timpului liber? Cui nu i-ar placea ca macar o data-n
Asaltul Lupilor este cursa tuturor
Ai vreo idee cine se afla pe lista participantilor potentiali la cursa Asaltul Lupilor? Stii cine sunt temerarii decisi sa se inscrie la evenimentul autohton? Poate ca si tu, la fel ca multi altii, ai aflat de Asaltul Lupilor de pe retelele de socializare ori din discutiile de la locul de munca. Sau poate ca
4 motive pentru care sa-ti convingi prietenii sa formati o echipa
Uneori, oamenii pur si simplu nu vor sa fie ei primii atunci cand vine vorba de a incerca ceva nou. 1. Preia initiativa, e cazul sa fii lider! Odata ce le spui prietenilor tai ca ai de gând sa te inscrii, dar ca ai si nevoie de suportul lor, si in acelasi timp si tu
Descopera cum sa devii un „lup” adevarat!
Asaltul Lupilor este cea mai cunoscută și iubită cursă cu obstacole din România, un concept 100% romanesc, ci nu o franciza. Diversitatea consta si in numarul obstacolelor ce trebuie depasite. Poate fi vorba despre ziduri inalte de 3 m sau de gropi pline cu noroi in care risti sa te afunzi. Participantii, interesati de aceasta
Stii ce echipament sa porti la cursa cu obstacole Asaltul Lupilor?
Asaltul Lupilor editia a VI-a se apropie cu pasi grabiti. La prima vedere ai putea fi inspaimantat de o cursa precum Asaltul Lupilor. Dar noroiul sau precipitatiile sunt doar niste ”condimente” ce vor transforma cursa cu obstacole intr-un moment distractiv, de care sa-ti amintesti cu placere in viitor. Daca esti pregatit cu echipamentul corespunzator, nici

Aboneaza-te la newsletter

Shop

 
Magazin Online cu produse originale Asaltul Lupilor.

Date de contact

 

Ne puteti contacta la:

Phone:    040 720.590.422
Mail: contact@AsaltulLupilor.ro
Address: Bucuresti, Romania

Termeni si conditii

 

Prin continuarea navigarii pe acest site declar ca sunt de acord cu: Politica de confidentialitate
Politica privind fisierele cookie
Termenii si conditiile site-ului